27.04.2014

Start!

Witam wszystkich na nowym blogu graficznym! Znajdziecie tutaj nagłówki, szablony jak i wszelkiego rodzaju dodatki ;) Jak widzicie nie wszystkie zakładki są uzupełnione ponieważ szablon, który aktualnie jest to szablon tymczasowy. Może na początek się przedstawię. Jestem Natalia i mam 15 lat. Grafiką komputerową zajmuję się od ok. 6 miesięcy a tworzeniem dodatków od 3 miesięcy. Swoje prace wykonuję w GIMPIE. A więc nie przedłużając dodaję 2 koloryzacje oraz  paczkę  tekstury. 

                                                     Koloryzacje



  Tekstury 
 Jak widzicie na razie dodałam mało dodatków ale wynikło to z braku czasu oraz wolnego internernetu. Obiecuję że w następnej notce będzie więcej dodatków, kto wie może też nagłówki!:) (notki będą pojawiały się mniej więcej co 2 tygodnie)

Do następnej notki!:)

6 komentarzy:

  1. Witaj. :) Twoje zgłoszenie do Spisu Graficznego zostało przyjęte. Kategoria bloga to "Juniorzy".
    Pozdrawiam i zapraszam do aktywnego udzielania się na spisie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! :)
    Koloryzacje są bardzo ciekawe, a tekstury fajne. Chciałabym naprawdę móc powiedzieć coś więcej, ale nie znam się na tym. Jednakże podoba mi się. ;)
    Przybyłam tu w konkretnym celu, a mianowicie złożyć zamówienie. Być może zastanawia Cię, w jaki sposób tu trafiłam i dlaczego wybrałam akurat początkującą Szabloniarkę. Otóż myślę, że trzeba dać szansę ludziom, którzy zaczynają. Tak więc składam zamówienie i mam nadzieję, że zostanie przyjęte. :)
    flower
    1. czyste-serce.blogspot.com
    2. W roli Draco Malfoya widzę Toma Feltona i nie podlega ten fakt dyskusji. I to jest chyba jedyna postać, którą koniecznie chcę widzieć na szablonie. Oprócz tego byłoby miło, gdyby na szablonie znalazła się Katie Bell (w tej roli Georgina Leonidas bądź Shay Mitchel). Jeśli zechcesz, możesz gdzieś w tle wstawić Blaise'a Zabiniego (Louis Cordice), Pansy Parkinson (Scarlett Byrne), Teodora Notta (nie mam preferowanego aktora), Vincenta Crabbe'a (Jamie Waylett) oraz Gregory'ego Goyle'a (Joshua Herdman). Oczywiście wszyscy wiekowo powinni być dopasowani do szóstej lub siódmej części "Harry'ego Pottera". Mogą się pojawić również w tle Londyn, Śmierciożercy, Hogwart lub inne typowo potterowskie "gadżety". W tym względzie zdaję się całkowicie na Ciebie, jednakże chciałabym, abyś najpierw skonsultowała swoją koncepcję ze mną, aby obyło się bez zbędnych niedopowiedzeń i problemów. Oraz zaznaczam, że podane wyżej propozycje są jedynie sugestiami i wcale nie oczekuję tego wszystkiego - równie dobrze może być sam Draco.
    3. W tej kwestii, tak jak w punkcie 2., zdaję się na Ciebie, jednak również prosiłabym o wcześniejszą konsultację ze mną.
    4. Zdaję się na Ciebie. Rób, jak uważasz, ja i tak mam praktycznie jedynie posty i menu na blogu. Może być menu nad postami, nieruchome, lub układ prawokolumnowy - jak chcesz. Mam tylko jedną prośbę - wolałabym, aby w menu po najechaniu na dany link zmieniała się jego nazwa. To fajny bajer, a w moim przypadku byłby jak najbardziej przydatny. Poza tym wszelkie wariacje dowolne.
    5. Nie jest czyste serce człowieka nie czyniącego zła, ale człowieka żałującego zła, które uczynił.
    Gdzieś poniżej małymi, wtopionymi w tło literami mogę być podpisana, gdyż jestem autorką tych słów.
    6. Jaka kolorystyka będzie pasowała, taką chcę. Nie ukrywam jednak, że nie toleruję barw jaskrawych, zbyt pastelowych oraz krzykliwego różu.
    No i to by było na tyle. Podaję tu swojego mejla, na który zawsze możesz napisać - mam go w telefonie, więc jest zawsze pod ręką : april.rove@gmail.com.
    Boje się, że jestem zbyt wymagająca, ale tak naprawdę oprócz cytatu, Draco oraz efektu w menu zdaję się na Ciebie, oczywiście po konsultacjach. Mam nadzieję, że mimo wszystko zamówienie przyjmiesz. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesu w prowadzeniu graficznego bloga,
    Ap :)
    PS Polecam usunąć weryfikację obrazkową, gdyż niektórych blogerów może zniechęcać do pozostawiania komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wskazówki c; a co do szablonu to nie przyjmuję zamówień ponieważ nie napisałam że przyjmuję zamówienia w następnej notce już napewno napisze czy wykonam czy nie ;d ale z tego względu że jesteś pierwsza to wykonam twoje zamówienie:)

    PS. Jutro wyślę do ciebie mejla bo zamówienie jest dla mnie trochę nie jasne a nie chcę niczego zepsuć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za przyjęcie zamówienia pomimo nieświadomego złamania przeze mnie regulaminu (mowa tu o tym, że faktycznie nie napisałaś, iż przyjmujesz zamówienia). I przepraszam za niejasność zamówienia, nigdy nie potrafiłam jasno i zwięźle określać swoich oczekiwań w stosunku do szablonów.
      Jeszcze raz bardzo dziękuję. Czekam na mejla. :)
      Pozdrawiam,
      Ap

      Usuń
  4. Hej :)
    Jestem Eff i chciałabym zaprosić na nowy blog graficzny - http://la-seva-princesa.blogspot.com/ :)
    Oraz zapytać o chęć współpracy...?

    Pozdrawiam, Eff. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A może by tak porozmawiać?
    mina.fora.pl

    PS. nie nie jestem automatem, chociaż taką wykonuję robotę - co poradzić: Forum, nie może zaistnieć bez użytkowników, a prawdopodobnie, jeśli ty zaczniesz udzielać się u nas, to my zaczniemy udzielać się u ciebie =D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine